torsdag 27 augusti 2009

Kräftskiva med goda vänner!










Det är inte bara kräftorna som ska köpas och maten som ska lagas inför helgens kräftskiva. Det ska strykas dukar ochså. Jag använder fina lakan och dukar tillsammans, det blir så fint ochså täcker det om man har ett stort bord. Dom blir nästan som manglade när man stryker men inte riktigt, önskar jag hade en riktig stenmangel! Nu tror jag att allt är klart inför imorgon så nu är det bara och vänta på doften från kräftorna, dillen, västerbottenpajen och allt det andra goda! Hoppas ni alla får en skön och avkopplande helg. På söndag åker jag på Formex mässan. Hoppas jag får några fina bilder som jag kan visa på måndag!

Sara

1 kommentar:

  1. hej stumpan..
    Hoppas ni får en trevlig helg.
    Vi måste ses, miss you..

    nu är dop datum fixat..
    21 november, ingen fest hos dig då???

    kramisar

    SvaraRadera