måndag 23 maj 2011

Blåsig helg!

Bild från Malin inredare

Jag har haft en skön helg i trädgården även
om det har varit väldigt blåsigt!
Jag tänker hela tiden att jag ska börja
fotografera mer när jag gör saker men det
blir inte så när jag väl håller på.
Jag är imopnerad av dom som tex bakar
och hinner fota under hela baket, inte bara på
det färdiga resultatet!  Jag är så ivrig så jag bara kör på
tills det är färdigt och då kan det bli någon bild.
Har hunnit med ganska mycket i helgen men inget fick
jag med på bild. Det gör ju inget när
man hittar en så här fin bild och blir inspirerad!
Så fin bild, med massor av känsla!
Idag är jag ledig och ska hinna till stan en stund.

Sara



1 kommentar:

  1. tack för en härlig lördag, precis vad jag behövde.

    Hoppas allt är bra, hojta till när ni är sugen på grill/vin helg:)
    kramisar

    SvaraRadera