torsdag 25 augusti 2011

Krypa in i växthuset

 Foto: Sara Gustavsson
Dagarna rullar på i ett rasande tempo och jag hinner
inte med allt jag vill men så är det väl alltid!
Jag tänker på en massa saker jag ska
hinna med och jag hinner bara
en bråkdel men det är ju huvudsaken
att man har planer, eller hur?

På jobbet är det dags att börja flytta in i växthuset igen.
Dags att städa ut sommarens spindelnät
och skörda dom mogna persikorna för
att göra plats åt dom växter som
snart behöver lite mer värme
än vad klimatet erbjuder!

Jag ser fram mot helgen och det ser ut att bli
fint väder så man kan vara i trädgården. Vi började
rensa en ganska överväxt grusgång förra helgen och det
skulle behövas avslutas även om det inte är det som lockar mest!

Ha en skön helg!

Kram Sara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar