söndag 9 oktober 2011

Grattis!


Om jag kunde skulle jag bjuda vinnaren i utlottningen av
halsbandet på en god bit av denna äppelpaj!
Vinnaren blev Annelie med bloggen Zinkhjärtat!
Du hade turen att jag drog lotten med ditt namn
och det var väl rättvist när du
hade lyckats få in både en kommentar och mailat!
Annelie,maila mig din adress så kommer halsbandet
till dig på posten!

Idag har jag planterat dom sista
lökarna och slängt växterna i dom sista planeringarna...ja
vi har gjort lite vinter i stugan helt enkelt!
Veckan börjar med en ledig dag och då passar jag på
att träffa några vänner för att äta en lunch sen
tänkte jag faktiskt börja tillverkningen av årets julkort!
Tidigt men sen när det närmar sig jul har man ju SÅ
mycket annat man vill hinna med och så vips är man
framme vid datumet när julkorten ska vara
postade och så är dom inte klara än!

På tisdag är det kvällskurs och då ska dom
få göra saker i mossa, kanske kommer det några bilder
på bloggen!

Ha en skön start på veckan å lämna gärna ett avtryck
om ni vill så blir jag glad!

Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar