söndag 13 december 2009

Tredje advent!


Jag tyckte det var så länge sen jag köpte material till mina julkort och skulle göra dom men tror ni jag har några färdiga julkort? Nä, nu sitter jag här och gör mina julkort tre dagar innan dom måste iväg med posten. Det kanske var tur att jag inte gjorde dom på en gång för dom ser inte ut som det var meningen från början, man hinner alltid ändra sig många gånger på vägen. Jag har även fått in min lilla gran i sovrummet och den är så fin. Tog några kort men inget blev bra, det är problemet med ny kamera att man måste lära sig så många nya funktioner. Ska gör nya försök att få något fint kort. Idag har vi varit på julmarknad mysigt, det var så mycket folk att vi fick stå ute och drick kaffe medan snöflingorna sakta dalade ner över oss. Äntligen är det vitt och fint ute. Nu ska vi dricka lite glögg och njuta av chokladtryffeln vi köpte på marknaden och så måste jag göra klart julkorten. Hoppas alla har haft en skön tredje advent och att ni får en bra vecka utan allt för mycket julstress.
a
a
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar