fredag 11 juni 2010

Något som gnager!

Nu har jag varit borta från bloggen väldigt länge, men det blir så ibland. När man inte är helt ok, då har man inte riktig lust att blogga. Jag känner inte att jag kan dela med mig av mig själv när jag inte kan njuta till fullo själv. Jag hoppas att det snart försvinner. Eftersom jag jobbar på timmar och inte heltid så ska nu arbetsförmedlingen sätt mig på en arbetsplats där jag ska göra något som ingen annan vill eller hinner med! Det är vad som gnager i mig just nu, jag VILL inte!!! All tid som jag inte jobbar ska jag vara på det här stället och göra det jobb ingen vill ha på den arbetsplatsen. Jag vet inte var jag ska vara än, men jag hoppas hoppas att det här ska lösa sig innan, annars vet jag inte vad jag gör!
Nu ska jag åka till jobbet i alla fall och se till att alla som vill får blommor till sina studenter! I helgen tänkte jag gå på en stor megaloppis som anordnas i Sandviken och sen på söndag blir det en tripp till Uppsala för att fira lilla A:s ett årsdag!
Det kan bli en bra helg trots allt :) Hoppas ni alla får en skön helg!!!

Kram Sara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar