söndag 20 juni 2010

Underbara dofter och vackra buketter!


Helgen börjar ta slut och det har varit en fin helg. Vad jag har gråtit, jag blev så tagen av barnen på bröllopskonserten i fredags, dom sjöng rakt in i hjärtat på bröllopsparet men också på mig. Förmiddagen av lördagen ägnade vi åt att måla en sida av stugan och sen skyndade vi oss hem för att se vigseln mellan Viktoria och Daniel. På kvällen var jag på en italiensk favorit resturang i Gävle och åt SÅ god mat, min snälla chef bjöd på sommarmiddag. Det är alltid god mat där men igår var det en fullträff, allt var perfekt och så gott! Idag har jag inte gjort så många knop, lite trött efter gårdagen ;). Mamma och jag var ut och plockade blommor som jag sen förvandlade till två fina buketter, en med blå toner till mamma och en med rosa toner till mig! Har jag tagit in några av dom sista syrenerna och satt i vas i sovrummet, dom doftar så gott! Nu ska jag snart krypa ner och njuta av doften och sova gott! Hoppas ni alla haft en fin helg!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar