onsdag 10 november 2010

Len som en persika!



För ett par veckor sedan fick vi hem Bibes till Bomhus Blommor och innan dess hade jag inte hört talas om produkten! Bibes är en kroppsskrubb som är virkad av polypropylen.(en slags plast)
Den är utformad så man kan komma åt överallt på kroppen och man förvarar tvålen inuti Bibes medans man använder den. Det finns en väldigt fin historia om en tjej som 1942 var 15 år och inte hade råd att köpa hygienprodukter och själv virkade en av det hon hade tillgängligt. Om ni vill läsa hela historien gå in på bibes.se och läs mer! När jag fyllde år fick jag en Bibes av Annelie och idag invigde jag den och himmel så bra den var! Det gjorde lite ont för den tar ordentligt men så mjuk jag blev, helt otroligt! Nu behöver jag ingen annan skrubb! Om ni inte redan har en Bibes köp en direkt. Finns på Bomhus Blommor.
Nu ska jag njuta av mitt persikomjuka skinn.
A
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar