måndag 29 november 2010

En liten bit....
en liten bit...kärleksdörr!

Ja, jag är en liten bit på väg tillbaka till mitt vanliga jag och mitt normala liv.
Efter en tid på ett jobb som fick mig att bli mindre och mindre som människa och må dåligt och få väldigt konstiga symptom är jag nu på väg tillbaka. För mig som alltid har varit frisk och mått bra var det nästan svårt att förstå hur man kan må så dåligt på grund av ett jobb som man inte trivs på. Jag hade bestämt mig för att bita ihop och ta jobbet även fast det inte var ett jobb i min bransch. När jag jobbat ett par veckor började min kropp säga ifrån och jag som på sin höjd varit förkyld förut förstog inte att det var på grund av den inre stressen jag fick av jobbet. Efter många turer på sjukhuset och lite hjälp från min familj och vänner bestämde jag mig för att sluta på jobbet även om det gör att jag inte har något fast jobb. Jag insåg att hälsan var viktigare än jobbet och missköter man den en längre tid kan det ta väldigt mycktet längre tid att komma tillbaka.
Så nu njuter jag av att känna att livet kommer tillbaka! Jag känner lycka igen....
A

Sara

1 kommentar:

  1. Skönt att höra..

    Även jag måste fatta beslut om jobbet, kan inte ha det kvar men vad gör man?
    En familj att föda, kan inte säga upp mig precis..

    Sköt om dig nu...

    SvaraRadera