måndag 12 mars 2012

Energiboost!

Foto: Sara Gustavsson

Det har tagits en hel del beslut den
sista tiden och det tär på en
själv när man inte är hel i själen
så är man det inte i kroppen
heller men idag har jag försökt och
fyllt på med energi i form
av massor av sol och
en väldigt god inproviserad juice med
massor av nyttigheter!

Även om jag inte mår så bra som
jag skulle vilja just nu så
är jag så lyckligt lottad som
har så otroligt fina människor
 runt omkring mig som stöttar,
hjälper och bryr sig om mig.
 Det känns väldigt bra!

Sara

1 kommentar:

  1. Livet är upp och ned,du ska var stolt över dig som ha tagit en massa beslut,många av oss tar sällan lätta eller svåra beslut utan bara går på och tror att allt löser sig själva men i många fall så gör det inte. Det är tungt just nu men är helt övertygad att det kommer att kännas helt ok om ett tag och du kan börja älska livet. För du är värd det bästa! Många kramar

    SvaraRadera