fredag 7 september 2012

Fredag är fredag med ledig fredag är ännu bättre fredag!
 
 
 
Nu var vi där igen när det var
evigheter sen det kom något inlägg från mig!
 
Allt har sina orsaker, jag och min sambo bestämde
oss för att gå åt skilda håll i våras och
sen dess har det inte varit
någonting som varit sig likt.
En av dom sakerna som blivit lidande
av det är bloggen och det är jag
väldigt ledsen över och nu när livet
börjar kännas som ett liv igen
så hoppas jag att det ska bli lite
mer som vanligt här på bloggen!
 
Idag är en helt underbar dag och jag är
på väg till stugan för att äta en
lunch i solen och njuta av
dagen!
 
Bilden är från i somras när vi va på
semester, den är från Söderköping!
Mer om det i ett annat inlägg...nu väntar solen!
 
Ha en skön helg!
Sara

1 kommentar:

  1. Klart det inte är så skoj att blogga om man separerat.Alla är vi ju olika !Tur är väl det.Låter som en underbar dag....Önskar dej mysig fredag,Kramar Rita ♥

    SvaraRadera