måndag 17 september 2012

värdefull tid!
 
Det är lätt att man inte ser allt det fina
man har omkring sig för att man hela tiden är på
väg vidare och ofta är man redan ett par
steg frammåt i tanken!
 
Det är en konst att kunna stanna upp och
bara ta in det man har just nu.
Får man solens strålar på sig så känn
 dom och låt dom värma utan att
fundera på vad du ska laga till middag
ikväll.
Bild från mobiltelefon
 
Jag har haft en jobbig vår och sommar
men trots allt som är jobbigt så finns det
så mycket och vara glad över och jag har valt att se
det som är bra i stället för att se det som är jobbigt.
Jag har en fin familj runt mig, jag har underbara vänner,
jag har någon som tycker om mig och jag har
någon som jag tycker väldigt mycket om!
 
 
Så stanna upp och lev lite mer i nuet för
framtiden kommer att komma!
 
Tror att jag ska baka en kaka och njuta
av den utan att i tanken fundera
på hur jobbigt det blir i joggingspåret sen.....
.....bara njuta
 
 
Sara
 


1 kommentar:

  1. så klok du är kära du...

    Blir det lunch på måndag?
    kramisar

    SvaraRadera