måndag 13 december 2010

Rosa jul?

Vi har tillbringat helgen i Stockholm och det blev inte riktigt
som vi hade tänkt oss efter det otäcka bombdramat på Drottninggatan.
Vi bodde på ett hotell som ligger precis vid Drottninggatan så det
var mycket som var avspärrat och mycket poliser.
Vi var på Åhlens och fikade när allt hände och hörde båda bomberna dit.
Jag är väldigt tacksam för att vi inte var på gatan när det hände,
vi var precis där det hände en stund tidigare så det var inte meningen att vi skulle drabbas!
Jag hittade dessa underbara julprydnader i en söt butik och kunde inte motstå dom.
Jag har fortfarande lite problem vad jag ska ha för färg på julen i år
och eftersom det börjar dra ihop sig nu så blir det nog som vanligt..vitt!
Jag har försökt med liiite rött men det passade inte in i år.
Det får nog bli vitt med lite rosa, så jag kan ha dom fina kulorna!
A
Hoppas ni alla har haft en fin tredje advent!
Sara

2 kommentarer:

  1. Det var tur att ni hann därifrån innan det small!
    Kulorna är jättesöta men det blir en vit jul för mig i år:) Kanske att jag sätter upp några guldkulor också (kan man blanda silver och guld?).
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Idag fick jag mitt fina halsband! Tack så mycket. Det är verkligen jättesött:):)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera