fredag 10 februari 2012


Min absoluta favorit!

Foto:Sara Gustavsson

Viola hederacea
Denna viol är min absoluta favorit.
Den är så fin och för mig är det vår!
Den finns inte i butik riktigt än
men jag väntar så gärna på den!

På tisdag är det alla hjärtans dag
och förberedelserna är igång på jobbet.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om
denna dag. Jag tycker självklart att det
är jättefint att det finns en dag då man
får visa dom man tycker om lite extra
omtanke men jag är mer för att man
försöker visa dom man tycker om
den omtanken under hela året inte
bara den dagen men sprid gärna lite
extra omtanke och kärlek till dom ni
tycker om på tisdag!

Personligen tycker jag om när man
har tänkt till lite och inte bara
svänger in och köper något och ställer
på köksbordet hemma....
Ett paket i all ära men det man kan
köpa för pengar är inte så intressant
en sån här dag. En tanke, en handling,
en känsla det är det man vill nå.

Jag tar mycket hellre en kram,en promenad
och en varm cholkad med någon
jag tycker om än något materiellt! 
Sara






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar