söndag 19 februari 2012

Sköna känslor!


En ganska tung vecka med mycket jobb är slut
och jag har en mycket skön vecka framför mig
med mycket ledigt!

När man är mitt i något som är jobbigt och när
man inte vet hur man ska hantera situation och
känslor är det så skönt när man ändå kan känna
bra och sköna känslor. Såna känslor som
man vet att man behöver för att må bra!

Livet kan ta många vändningar och man förs
iväg på vägar man kanske egentligen inte
är ämnad för att ta men det blir så för
man formas efter personer i ens närhet
och man blir något man inte är.
Man lever så och tycker inte att det är
något konstigt i det för man blir så van att
göra, tycka och tänka på det viset.
Den senaste tiden har jag börjat känna
att jag kommer närmare och närmare den jag
egentligen är och det är så skönt
när man vet att det är rätt!

Idag har jag åkt till affären och handlat med blött
hår och i myskläder, kanske inte så konstigt för vissa
men det brukar jag inte göra! Jag är så glad för det som
gör att jag hittar det jag som jag varit!  

Idag när jag var ute och gick i solen och kännde hur den värmde
mig utifrån och in så var jag tvungen att stanna och
titta på en plantering där det tittade upp massor av vårlök!

Det känns i luften att något är på gång...är det våren eller....

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar